Thursday 24 July 2014

Kahwin

Assalamualaikum uolss..

Wah, bapak lama aku tak update stori kat sini. Nak kate busy memanjang tak jugak. Tapi aku memang tak ada idea langsung kot nak kongsi stori yang best-best. Haha, macam la selama ni stori aku best kan.

But hari ini hati macam terdetik je nak menekan keyboard lappy kesayangan ni. Kesayangan la sgt kan padahal abah aku dah banyak kali duk komplen yang lappy aku ni banyak virus, abih rosak komputer dekat ofis dia. Haha, nakal betul la lappy aku ni kan.  Tak memasal tpemilik dia yang comel lote ni kena marah dengan king of my heart. Aduh, tadah je la telinga ni tyme kene komplen tu kan. Lagi pun tyme ni je la aku boleh dengan abah aku duk pot pet pot pet. nanti aku dah kawin tak dapat dah la nak dengar macam tu kan. Dah kena berdiri di atas kaki sendiri dah la. 

Cakap pasal kawin ni kan cam dah teringin bebenor la aku nak kawin. Macam best je kan . Tengok orang zaman sekarang ramai je yang kawin muda, aku yang dah matang ni  belom sampai jodohnya. Teringinnya dah lama tau. Haha, tapi sebelum kawin aku ingt nak stabil kan dulu kewangan aku. Walaupun aku menganggur tapi aku ada la jugak cari makan dengan buat online bisnes. ALHAMDULILLAH adalah jugak rezeki nak guna sendiri. Cuma bila tengok kawan-kawan ada yang dah boleh beli kereta mcm jeles la jugak kan. Tapi sabar belum sampai rezeki aku lagi. Aku percaya yang rezeki aku akan ada juga walau lambat kan. Yang penting aku dah BERUSAHA. Lagi pun aku bukanya tak pernah mencari kerja kan cuma masih belum ada yang sudi nak terima aku. Apa-apa pun korang doa kan aku tau.

Banyak pulak yang nak kawin raya ni ❤️❤️❤️


No comments:

Post a Comment

borak-borak santai ^^