Wednesday 14 May 2014

NEELOFA INSPIRED WOMAN

Assalamualaikum ^^

Dulu aku memang tak berapa suka dengan NEELOFA. Sebab rasa dia macam gedik je macam mengada je. Lagipun dia pernah ada kontroversi dengan MISSFAZURA kan. Aku ni pulak PEMINAT MISSFAZURA yang sangat GOJES tu. Hehe,dua-dua pun GOJES sebenarnya.

Tapi semenjak dua menjak ni aku memang respek gile kot dengan NEELOFA. Dia memang seorang yang PENUH INSPIRASI dan dia ada MATLAMAT yang TINGGI tau. Macam-macam bisnes die buat, buat PRODUK KESIHATAN  la, ABAYA la dan sekarang LENS pulak. Woow, muda-muda lagi dah ada banyak bisnes kan. Walaupun dia artis, tapi dia memang sangat BIJAK MENGAMBIL PELUANG yang ada. Dia tak kejar populariti  sangat pun sebab dia tahu jadi artis ni bukan untuk selamanya pun kan.  Walaupun nanti dia tak jadi artis, dia dah ada perniagaan yang stabil dah. Selalu jugak la aku duk usha IG die. Memang sangat-sangat teruja tau tengok dia punya semangat menjadi usahawan berjaya.


Bagi aku sekarang, NEELOFA ni idola aku dalam aku nak kejar matlamat hidup aku. Aku nak ada semangat macam dia. Setenang macam dia. Woow, OHSEM sangat kan jadi macam NEELOFA. Walaupun aku tak mungkin la jadi macam NEELOFA, tapi satu hari nanti aku berharap aku akan ada perniagaan  dengan  jenama aku sendiri . 











P/S : Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan. Tiada yang sempurna ^^

No comments:

Post a Comment

borak-borak santai ^^