Wednesday 7 May 2014

Sekadar luahan part 3

Assalamualaikum ^^

Kadang-kadang hidup ni tak seindah yang kita impikan. Hari ni penuh keceriaan esok lusa belum tentu. Hari ini penuh kegagalan esok lusa kita tak tahu. Jatuh bangun hanya kita yang tentukan. Walaupun sebesar mana ujian untuk kita hari ini anggap lah ia sebagai satu anugerah yang orang lain tak akan dapat. Mungkin orang lain pun akan dapat tapi dengan cara yang berbeza, masa yang berbeza dan mungkin tempat juga berbeza.

Senyum,ketawa,menangis itu lumrah kehidupan. Tak semestinya kita tersenyum itu tandanya sedang berbahagia, mungkin disebaliknya kita memendam sesuatu. Hanya harapan yang perlu kita ada untuk teruskan kehidupan.

Aku pernah gagal
Aku pernah jatuh
Aku pernah diejek
Tapi aku tahu semuanya tidak akan kekal selamanya
Aku perlu kuat
Aku perlu Tabah
Dan aku juga perlu tersenyum
Agar sakit itu akan berakhir dengan Kemanisan 

P/S : Mohon maaf andai ada silap dan salah :)

No comments:

Post a Comment

borak-borak santai ^^